Νηστίσιμα

Νηστίσιμες συνταγές. Εδώ θα βρείτε νηστίσιμες συνταγές μαγειρικής για τις νηστείες όπως της Σαρακοστής. Οι συνταγές σε αυτή την κατηγορία περιλαμβάνουν νηστισιμα φαγητα γρήγορα και ευκολα στο μαγείρεμα αλλά και νηστίσιμα γλυκά όπως κουλουράκια και νηστίσιμα κέικ.
Μύδια ατμού με άσπρο κρασί

Μύδια ατμού με άσπρο κρασί

Πώς μπορεί κανείς να απολαύσει νόστιμα και γρήγορα μύδια; Φτιάχνοντας τη συνταγή για μύδια ατμού με άσπρο κρασί!

Σερβίρει 4
Τηγανιτά δαχτυλίδια κρεμμυδιών - Onion rings

Τηγανιτά δαχτυλίδια κρεμμυδιών - Onion rings

Τα Onion rings είναι πικάντικος μεζές, γρήγορος και εύκολος στην ετοιμασία. Συνοδεύεται εξαιρετικά με παγωμένη μπύρα.

Σερβίρει 5
Σουτζουκάκια νηστίσιμα (με ρεβίθια)

Σουτζουκάκια νηστίσιμα (με ρεβίθια)

Σουτζουκάκια νηστίσιμα σκεφτήκατε πώς μπορείτε να φτιάξετε; Μια νόστιμη και νηστίσιμη παραλλαγή τους είναι με ρεβίθια. Για να δούμε όμως πώς φτιάχνονται!

Σερβίρει 4
Μελιτζάνες τηγανητές

Μελιτζάνες τηγανητές

Μελιτζάνες τηγανητές, ένας γευστικός μεζές για τους απανταχού μερακλήδες - καλοφαγάδες με πολίτικες καταβολές!

Σερβίρει 8
Ντολμαδάκια γιαλαντζί

Ντολμαδάκια γιαλαντζί

Ντολμαδάκια γιαλαντζί μια υπέροχη, παραδοσιακή συνταγή, για ντολμαδάκια με μυρωδικά. Ιδανικά και την νηστεία.

Σερβίρει 6
Γαρίδες σαγανάκι

Γαρίδες σαγανάκι

Πεντανόστιμος ουζομεζές είναι οι γαρίδες σαγανάκι, με μπόλικη κόκκινη σάλτσα και τυρί φέτα, κίτρινο τυρί ή άλλα τυριά της αρεσκείας σας. Σας την προτείνουμε ανεπιφύλακτα!

Σερβίρει 4
Μανιτάρια ψητά με μπαλσάμικο

Μανιτάρια ψητά με μπαλσάμικο

Μια γευστική συνταγή για τους λάτρεις των μανιταριών και όχι μόνο. Εξαιρετικό συνοδευτικό για κρέας στην σχάρα.

Σερβίρει 4
Σούπα με μανιτάρια

Σούπα με μανιτάρια

Η σούπα με μανιτάρια είναι μια κλασική Γαλλική συνταγή που σερβίρεται για ορεκτικό.

Σερβίρει 4
Σούπα σέλινο

Σούπα σέλινο

Σούπα σέλινο, υγεία και γευσή σε ένα ζεστό πιάτο!

Σερβίρει 4
Κινόα ριζότο

Κινόα ριζότο

Φύεται κυρίως στη Βολιβία και το Περού και αποκαλείται «χρυσή τροφή», το οποίο επιβεβαιώνεται πλέον από επιστημονικές έρευνες. Αν και κατατάσσεται στα δημητριακά, η κινόα ξεχωρίζει επειδή είναι πλούσια σε πρωτεΐνη, χαμηλή σε σάκχαρα και δεν έχει γλουτένη.

Σερβίρει 4

Σχετικά άρθρα