Διατροφή

Άρθρα και συμβουλές σχετικά με την διατροφή

3 εύκολα και υγιεινά σνακ για το σχολείo

Τα σχολεία άνοιξαν και όλοι μας, γονείς και μαθητές προσπαθούμε να μπούμε σιγά-σιγά σε ρυθμούς κανονικότητας. Φέτος ωστόσο η επιστροφή αυτή έγινε με επιφύλαξη και με πολλά μέτρα προστασίας λόγω του... Διαβάστε περισσότερα
Chris Ralston από Unsplash

Οι 5 καλύτερες τροφές για να αρχίσεις τη μέρα σου που κοστίζουν κάτω από 1 ευρώ

Το πρωινό σου μπορεί να είναι γευστικό, ελαφρύ και ταυτόχρονα θρεπτικό και υγιεινό    Το πρωινό είναι ένα από τα πιο σημαντικά γεύματα της ημέρας, αρκεί βέβαια να αποτελείται από υγιεινές και... Διαβάστε περισσότερα
Το φολικό οξύ - βιταμίνη Β9

Το φολικό οξύ - βιταμίνη Β9

Το φολικό οξύ είναι επίσης γνωστό ως βιταμίνη Β9 και φυλλικό οξύ. Το φυλλικό οξύ από μόνο του δεν είναι βιολογικά ενεργό, αλλά η βιολογική σημασία του οφείλεται σε τετραϋδροφολικό οξύ και άλλα... Διαβάστε περισσότερα
Φυσικοί χυμοί φρούτων και λαχανικών

Φυσικοί χυμοί φρούτων και λαχανικών

O καλύτερος τρόπος για να προσθέσετε στη διατροφή σας τα ωμά φρούτα και λαχανικά που είναι απαραίτητα για την υγεία σας είναι οι χυμοί. Για πολλούς όμως από εσάς η κατανάλωση χυμών ίσως είναι μια... Διαβάστε περισσότερα
5 τροφές που προτιμούν οι αθλητές πριν τους αγώνες

5 τροφές που προτιμούν οι αθλητές πριν τους αγώνες

Η σημασία της σωστής διατροφής είναι γνωστή σε όλους μας. Μία ισορροπημένη δίαιτα βοηθά στη σωστή λειτουργία σώματος και πνεύματος ώστε να ανταπεξέλθουμε στις απαιτήσεις της καθημερινότητας χωρίς να... Διαβάστε περισσότερα
Ξηροί καρποί

Τοπ 5 ξηροί καρποί που βελτιώνουν την υγεία μας σύμφωνα με τους διατροφολόγους

Οι ξηροί καρποί θεωρούνται από τους διατροφολόγους μία πολύ θρεπτική επιλογή για τον οργανισμό, εφόσον υπάρχει μέτρο. Η ένταξη τους στην καθημερινή μας διατροφή, επιφέρει πολλαπλά οφέλη, ενώ ο... Διαβάστε περισσότερα
Τα φρούτα - συνταγές μαγειρικής & ζαχαροπλαστικής

Τα φρούτα

Τα φρούτα είναι καρποί οπωροφόρων δέντρων που περιέχουν βιταμίνες σε μεγάλες ποσότητες και σάκχαρα και επιδρούν ευνοϊκά στη λειτουργία του οργανισμού. Οι καρποί των φρούτων τρώγονται χωρίς να... Διαβάστε περισσότερα
Woman eating food

Γιατί παίζει ρόλο η ταχύτητα με την οποία τρώμε ένα γεύμα!

Ο εγκέφαλός μας χρειάζεται 20 λεπτά από την έναρξη του γεύματος για να σταματήσει το αίσθημα της πείνας. Συνήθως, σταματάμε το φαγητό όταν το στομάχι μας δεν χωράει άλλη τροφή. Για να καταλάβει ο... Διαβάστε περισσότερα
Ομάδες τροφίμων - συνταγές μαγειρικής & ζαχαροπλαστικής

Ομάδες τροφίμων

Παρακάτω ακολουθούν οι βασικές ομάδες τροφίμων και η αξία που έχουνε στην διατροφή μας. Δημητριακά Ψωμί, ρύζι, ζυμαρικά, δημητριακά, πατάτες. Οι τροφές αυτές βρίσκονται στη βάση της διατροφικής... Διαβάστε περισσότερα
βιταμίνη Κ στα λαχανικά

Τροφές πλούσιες σε βιταμίνη Κ

Τροφές πλούσιες σε βιταμίνη Κ είναι κυρίως το μπρόκολο, το κουνουπίδι, το λάχανο, το σογιέλαιο, το μαρούλι και το σπανάκι. Η βιταμίνη αυτή βρίσκεται επίσης στο ελαιόλαδο, στα περισσότερα δημητριακά... Διαβάστε περισσότερα

Σχετικά άρθρα