Καλωσήρθατε στις συνταγές!
Είσοδος / Εγγραφή

μελέτη



Μαύρη ζάχαρη

Η μαύρη ζάχαρη θεωρείται πιο διαιτητική από την κλασσική άσπρη ζάχαρη.

Αυτή η αντίληψη είναι λανθασμένη μιας που η άσπρη και η μαύρη ζάχαρη έχουν τις ίδιες ακριβώς θερμίδες.



Οι καυτερές πιπεριές κάνουν καλό στην καρδιά

Οι καυτερές πιπεριές ωφελούν την καρδιά και προστατεύσουν από την κύρια αιτία θανάτου στον κόσμο, την στεφανιαία νόσο, σύμφωνα με νέα έρευνα.



Μύθος η γνώσεις για τις δίαιτες

Μία νέα αξιολόγηση του τρόπου με τον οποίο αντιδρά ο οργανισμός στη δίαιτα αποκαλύπτει πως είναι δύο φορές πιο δύσκολο απ’ ό,τι νόμιζαν έως τώρα οι ειδικοί να αποβάλλει κανείς το περιττό λίπος.



Πόσες διαίτες κάνουμε στην ζωή μας

Είτε είναι η δίαιτα του γκρέιπ φρουτ είτε της λαχανόσουπας,του Άτκινς, της μπανάνας ή της Κλινικής Μάγιο, γεγονός παραμένει ότι οι γυναίκες δοκιμάζουν τα πάντα για να αδυνατίσουν.



Τα κρεατικά επηρεάζουν την μακροζωία

Επιστήμονες από το Πανεπιστήμιο Χάρβαρντ αναφέρουν ότι εάν θέλετε να ζήσετε περισσότερο θα πρέπει να αντικαταστήστε τα πολλά κρεατικά στη διατροφή σας με ψάρια, ξηρούς καρπούς, δημητριακά ολικής αλέσε



Τα άπαχα τρόφιμα «μπερδεύουν» τον οργανισμό

Τα λίγων λιπαρών και άπαχα τρόφιμα που επιλέγουμε σε μια προσπάθεια να διατηρήσουμε σταθερό ή να μειώσουμε το σωματικό βάρος μας, μπορεί να έχουν το αντίθετο από το επιθυμητό αποτέλεσμα επειδή μπερδεύ

Συλλογή ανεξάρτητου περιεχόμενου